Webdesign – Content

Allemaal leuk en aardig, dat ik kan toveren met tekst en beeld, met techniek en vormgeving, met tools en trucs.

Maar uiteindelijk gaat het om de relatie die jij met je bezoeker opbouwt.

Op basis van dingen waar jouw bezoeker echt wat aan heeft. Zo ontstaan vertrouwen, loyaliteit – en omzet.

Duh. Het gaat altijd om de kwaliteit van je content. Dat telt.

Voor je klanten. Voor je toekomstige klanten. Voor Google. Voor jouw bedrijf. Voor jou.

Ik verzorg desgewenst het hele traject: research, SEO-strategie, schrijven, redigeren, fotografie, video, kanaalstrategie, SEO-check, socials, meetinstrumenten, analyses.

Maar je kunt mij ook ergens midden in jouw proces neerzetten. Samenwerken vind ik leuk.

Maar serieus: als je hier zelf geen tijd voor hebt is dit een uitkomst. Zo werk ik voor tientallen klanten.

Want welke ondernemer heeft er óók nog tijd om belangrijke nieuwe content te bedenken? Er helemaal in te duiken? En het af te maken? En vorm te geven? En het vooraf langs de meetlat te houden, of het wel scoort?

Laat het niet liggen, bel me.

Een overzicht:

Tekst en online marketing

— (commerciële) teksten, bijvoorbeeld voor webpagina’s, socials, nieuwsbrieven, SEO, campagnes, interviews
— concept, copy, redactie, eindredactie, beeldredactie
— content strategie, planning, coördinatie, operations
— script, commercial, video, dialoog

Beeld: foto, film, ontwerp

— allround fotografie, portretten, productshots, podiumfotografie, sport, journalistiek
— video content (script, regie, camera, edit, grading), voor socials (stories, YouTube, vlogs), documentaires, interviews, eenvoudige animaties
— branding (combinatie met strategie), grafisch, ontwerp, logo’s, huisstijl
— website ontwerp, huisstijl, templates

Muziek en audio

— compositie, productie, arrangeren, contractor, programmering
— tunes, bumpers, underscores
— podcast: opname, edit, publish, distribution
— licensing, auteursrechten
— promotie, pr, digitale distributie